Test ćwiczeniowych padów perkusyjnych

Jaki pad perkusyjny wybrać? Sprawdzamy głośność padów 12″

Published On 21 maja 2019 | Testy perkusyjne

Ćwiczeniowy pad perkusyjny to niezbędne akcesorium każdego bębniarza. Jego wybór często przysparza wielu problemów. Jest całe mnóstwo producentów, rodzajów, typów.

Przy wyborze pada do perkusji, na pierwszym miejscu powinno zawsze stać możliwie najbardziej realne odbicie, względem klasycznego naciągu perkusyjnego. Takie podejście skutkowało swego czasu, wyborem naciągowej pada Remo, który miał idealne odbicie, ale był głośniejszy od prawdziwego werbla, co stanowiło dosyć istotną przeszkodę w utrzymywaniu dobrych relacji między domownikami i sąsiadami.

Jakby nie patrzeć pad perkusyjny ma być też alternatywą dla głośnych bębnów, aby można było w domowym zaciszu poćwiczyć wprawki werblowe i szeroko pojętą motorykę.

Musiał powstać kompromis, pomiędzy realnym odbiciem, a głośnością. Taką alternatywą stały się pady gumowe. Konstrukcja pada perkusyjnego to teoretycznie kawałek gumy i „deski”.

Pytaliście nas wiele razy o to jak który pad jest najcichszy. Zawsze powtarzaliśmy, że cichość pada musi iść w równowadze z jego realnym odbiciem, ale wychodząc naprzeciw Waszym pytaniom postanowiliśmy nakręcić krótki film, który pokazuje, który z najpopularniejszych padów 12 jest najcichszy.

Vic Firth Pad 12

HQ Real Feel Pad 12

Meinl Pad 12 Thomas Lang Signature

GK Music Pad 12

Pozostałe ćwiczeniowe pady perkusyjne

Comments are closed.